tiistai 30. kesäkuuta 2015

30. QR-koodit ja lisätty todellisuus

OSAAMISTAVOITTEET
-Osaa luoda QR koodeja sekä hyödyntää niitä oppimisen ohjauksessa.
-Tuntee lisätyn todellisuuden mahdollisuuksia ja sovelluksia.
-Osaa tarvittaessa luoda yksinkertaisen lisätyn todellisuuden oppimissovelluksen.

TEEMAT
-QR koodin luominen ja suunnitelma niiden soveltamisesta opetuksessa.
- Lisätyn todellisuuden toimintamallit ja mahdollisuudet sekä jonkin sovelluksen käyttö opetuksessa.
OSAAMISEN OSOITTAMINEN
-Tee QR koodi josta avautuu verkkoon tallentamasi suunnitelma, miten voisit soveltaa QR koodeja opetuksessa.
- Vaihtoehtoisesti tee jokin yksinkertainen lisätyn todellisuuden oppimissovellus ja esittele sen käyttöä esim. You Tube videona.
-Linkitä QR-koodi oppimismerkkihakemukseesi.


Lisättyä todellisuutta olisi kiva oppia, jos loma ei painaisi päälle. Koitan käydä Turun käsityöläismuseon lisätyssä todellisuudessa kesällä, jos vielä on testipäiviä.

Laitan tähän Kahoot-peliin pelaajan etusivulle vievän QR-koodini





Tämä on ihan hauska peli opettajille. Askartelin tämän meidän maaliskuun 2015 pedamessuja varten. Saapi käyttää:
https://create.kahoot.it/#quiz/3f58e667-513e-46e3-a48c-133a150af200

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti